05 wrzesień 2019

Badanie poziomu satysfakcji obsługi Infolinii PARP dla Klienta zewnętrznego realizowanej za pomocą dedykowanych Kanałów kontaktu

W związku z planowanym ogłoszeniem zamówienia Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości zwracam się do Państwa z prośbą o dokonanie szacunkowej wyceny zamówienia „Badanie poziomu satysfakcji obsługi Infolinii PARP dla Klienta zewnętrznego realizowanej za pomocą dedykowanych Kanałów kontaktu”.

Szczegółowy zakres zadań dostępny jest w załączniku nr 1.

W ramach przedstawionej kalkulacji prosimy o podanie ceny netto i brutto w złotych, dla każdego zadania na formularzu stanowiącym załącznik nr 2.

Prosimy o przekazanie informacji w ww. zakresie w terminie do 13.09.2019 r. do godz. 10:30 na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., wpisując w temacie wiadomości: „Badanie poziomu satysfakcji obsługi Infolinii PARP dla Klienta zewnętrznego realizowanej za pomocą dedykowanych Kanałów kontaktu”

Wszelkich dodatkowych informacji udziela: Grażyna Czerwińska, Departament Komunikacji i Marketingu PARP, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Planowany termin realizacji umowy: od dnia podpisania umowy do 30.01.2021 r.

Przedstawione zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.

Opublikowano: 05.09.2019 09:08
Poprawiono: 05.09.2019 09:09
Modyfikujący: dawid_cybulski
Udostępniający: dawid_cybulski
Autor dokumentów: